Το μοναδικό σημείο επαφής ανάμεσα στο όχημα και τον δρόμο, το ελαστικό, έχει να επιτύχει τη σωστή ισορροπία μεταξύ της πρόσφυσης, της ελκτικότητας, της άνεσης, του ήχου, της χιλιομετρικής απόδοσης, της ενεργειακής αποτελεσματικότητας και του λειτουργικού κόστους. Χωρίς συμβιβασμούς.
Κατασκευάζεται με τη χρήση απαιτητικών μεθόδων
Η κατασκευή ενός ελαστικού δεν είναι απλώς να μπει η γόμα μέσα σ' ένα καλούπι. Είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία απαιτεί εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια. Πολλά, αν όχι τα περισσότερα, ελαστικά, είναι χειροποίητα με μεγάλη προσοχή στην ποιότητα. Το δικό μας σύστημα ποιότητας, που μετράται πολλές φορές κατά τη διαδικασία κατασκευής, εφαρμόζεται εξ ίσου και με την ίδια αυστηρότητα σε όλα τα εργοστάσιά μας ανά τον κόσμο. Τούτο αποτελεί εγγύηση του ίδιου επιπέδου ποιότητας οπουδήποτε και αν έχει κατασκευαστεί ένα από τα ελαστικά μας.Το ελαστικό είναι ένα πολύπλοκο άθροισμα πολλών διαφορετικών μερών
Η επιτυχία του εξαρτάται από τον βαθμό στον οποίο το κάθε ένα από τα μέρη δουλεύει μαζί με το σύνολο. Είναι ένα άκρως προχωρημένο προϊόν που χρησιμοποιεί μία ευρεία ποικιλία πρωτογενών υλών. Στην πραγματικότητα, περισσότερα από 200 συστατικά μέρη μετέχουν στην κατασκευή ενός σύγχρονου ελαστικού.Τα συστατικά αυτά κατατάσσονται σε πέντε ομάδες:
- Φυσικό καουτσούκ. Το κυριότερο συστατικό των διαφόρων στρώσεων του πέλματος των ελαστικών.
- Συνθετικό καουτσούκ. Ένα ουσιώδες στοιχείο στο πέλμα των ελαστικών για επιβατικά οχήματα, ελαφρά φορτηγά και οχήματα 4x4.
- Μαύρο του κάρβουνου και πυρίτιο. Χρησιμοποιείται ως ενισχυτικός παράγων για να αναβαθμίζει τα χαρακτηριστικά του ελαστικού που σχετίζονται με τη φθορά.
- Μεταλλικά και υφασμάτινα καλώδια. Αυτά σχηματίζουν τον σκελετό του ελαστικού, και εγγυώνται τη γεωμετρία και την ακαμψία του.
- Πολυάριθμοι χημικοί παράγοντες. Παρέχουν στο ελαστικό ιδιαίτερες ιδιότητες όπως χαμηλή αντίσταση στην κύλιση ή εξαιρετικά υψηλή πρόσφυση.
Η κατασκευή ελαστικών είναι μία διαδικασία διαρκούς καινοτομίας
Αναμφιβόλως έχετε ακούσει για τα πράσινα ελαστικά της Michelin που εξοικονομούν ενέργεια, που αυξάνουν την οικονομία καυσίμων από το όχημα, μειώνοντας την αντίσταση στην κύλιση. Στη Michelin, αυτή τη στιγμή, εργαζόμαστε πάνω στην πέμπτη γενιά πράσινων ελαστικών. Ο σκοπός είναι να προσφέρουμε μιαν αύξηση τουλάχιστον κατά δύο τοις εκατό, στην ήδη αυξημένη εξοικονόμηση καυσίμου και τις μειωμένες εκπομπές CO2 με κάθε διαδοχική γενιά ελαστικών. Αυτό έχει γίνει, με τον δικό μας τρόπο, μια σιωπηρή επανάσταση. Μία από αυτές με τις οποίες συμβάλαμε στην παγκόσμια μείωση της κατανάλωσης καυσίμων με κάτι περισσότερο από 12 δισεκατομμύρια λίτρα και στην αποφυγή εκπομπής CO2 της τάξεως των 30 εκατομμυρίων μετρικών τόνων, από το 1992.Η Michelin έχει συμβάλει στην αύξηση της εξοικονόμησης καυσίμων ενώ διατηρεί πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής των ελαστικών, εξαιρετικό φρενάρισμα σε βρεγμένο έδαφος, άνεση και χαμηλά επίπεδα θορύβου. Γνωρίζουμε ότι ο πυρήνας της αξίας του ελαστικού είναι η ποιότητά του.
με πληροφορίες απο https://lazaridi-tires.gr